19:18 Тиждень математики | |
Предмет математики настільки серйозний, що не треба нехтувати можливістю зробити його цікавим. Блез Паскаль Дуже багато учнів вважають математику складною, нудною або нецікавою наукою. Змінити таке ставлення до математики допомагають позакласні заходи, які проводяться під час предметного тижня з математики. У Монастирецькому закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів з 22 по 26 лютого проходив тиждень математики. Перший день тижня розпочався із оголошення плану проведення тижня математики. У вівторок під керівництвом Оксани Лабай та Наталії Лабай відбулася «Математична дуель» в 10-11 класах . Учасники команд «Синус» та «Косинус» продемонстрували свої знання з алгебри та геометрії, логіки. В азартному змаганні учні повторили теоретичні питання, розв’язали задачі, ребуси та проявили кмітливість в зображенні людини за допомогою геометричних фігур . Із незначним розривом перемогу здобула команда «Синус» У середу Юрій Добрянський провів конференцію з учнями 7, 9 класів «Відомі математики України». Школярі розповідали про вчення відомих математиків, узагальнили напрацьований вченим досвід у галузі математичних знань та віддали належну шану талановитим математикам і патріотам України. У четвер Оксана Лабай провела математичний квест у 8 класі «Пригодницька математика». Діти були згруповані на 2 команди: «Прямокутник» та «Квадрат». Учасникам було запропоновано маршрутний лист, який складався з семи локацій. Метою квесту було згуртувати учнівський колектив, навчити дітей швидко рахувати, дізнаватися цікаві факти, виховувати зацікавленість школярів математикою. Під час гри командам потрібно було швидко і правильно розв’язати завдання. Учасники обох команд впевнено подолали весь маршрут, адже діяли злагоджено і чітко. Наталія Лабай у 5 класі провела захід «Цікава математика». Учні мандрували країною математики, розповідали гуморески, вірші, розігрували сценки та співали пісні. Школярі перевірили набуті знання за допомогою ігор та різноманітних вправ. Закінчився тиждень підбиттям підсумків та нагородженням переможців. Проведення таких заходів сприяло удосконаленню й урізноманітненню розумової діяльності учнів: уяви, спостережливості, логічність, здатність до абстрагування, порівняння. Ми сподіваємося, що більшість наших учнів відчули красу математики, її присутність у повсякденному житті та більш глибоко усвідомили необхідність її вивчення.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |