Інформаційна довідка

по Монастирецькій середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Вільшаницької сільської ради Самбірського району

 

        Школа  побудована в 1961 році і функціонувала як Монастирецька восьмирічна школа .У 1988-1989 н. р. заклад  перейменовано в Монастирецьку неповну середню школу, 1996-1997 н. р.  - Монастирецька середня загальноосвітня школа, 2003 рік – Монамтирецька СЗШ І-ІІІ ступенів.

     Директор школи – Федицька Оксана Степанівна, спеціаліст «вищої категорії», має педагогічне звання «учитель-методист».

    Ліцензований обсяг закладу – 150 учнів.

   Фактична кількість учнів у 2020-2021 навчальному році – 107 учнів.

   Кількість класів станом на 01.09.2020 року – 11 (2 і 5 класи інклюзивні).

   Мова навчання  - українська.

  Учні школи вивчають іноземні мови:

  • англійську – 1 – 9 класи;
  • німецьку – 5 – 11 класи.

     Педагогічний колектив школи – це 23 педагогічних працівників та 2 асистенти вчителя в  інклюзивних  класах.

З них:  1 – має звання «учитель-методист»,  1 - «Старший учитель».  48% вчителів мають стаж роботи понад 20 років , 8% вчителів – до 10 років. Якісний склад педагогічних працівників :

- спеціаліст вищої категорії – 8 ( 32 %);    

 - спеціаліст І категорії – 13 ( 52 %);             

 - спеціаліст ІІ категорії – 1 ( 4 %);    

 - спеціаліст  – 3 ( 12 %).  

Педагогів пенсійного віку – 4 осіб.

        Індекс та повна поштова адреса: 81485, вул. Центральна 24а,

с. Монастирець, Самбірський район, Львівська область.

        E-mail: monastirecschool@gmail.com

          З метою задоволення особистісних потреб учнів, їх самореалізації та самовдосконалення, створення оптимальних умов для розвитку індивідуальних можливостей та творчих здібностей в школі організовано роботу 5 гуртків різних напрямків.

        Головна мета і завдання школи – забезпечення оптимального функціонування школи, як цілісної соціально-педагогічної системи, створення умови для ефективної діяльності всіх підсистем.
Діяльність педагогічного колективу шко­ли за своїм змістом і результативністю спрямована на реалізацію мети у справі навчання та виховання підростаючого покоління, реалізацію чітко визначених принципів організації методич­ної роботи, на основі яких здійснюється системно-культурний підхід до вдоскона­лення особистості вчителя, розвитку його творчого потенціалу, спрямованого на реалізацію освітніх завдань в освітньому процесі.