Інформаційна довідка
по Монастирецькій середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Вільшаницької сільської ради Самбірського району
Школа побудована в 1961 році і функціонувала як Монастирецька восьмирічна школа .У 1988-1989 н. р. заклад перейменовано в Монастирецьку неповну середню школу, 1996-1997 н. р. - Монастирецька середня загальноосвітня школа, 2003 рік – Монамтирецька СЗШ І-ІІІ ступенів.
Директор школи – Федицька Оксана Степанівна, спеціаліст «вищої категорії», має педагогічне звання «учитель-методист».
Ліцензований обсяг закладу – 150 учнів.
Фактична кількість учнів у 2020-2021 навчальному році – 107 учнів.
Кількість класів станом на 01.09.2020 року – 11 (2 і 5 класи інклюзивні).
Мова навчання - українська.
Учні школи вивчають іноземні мови:
- англійську – 1 – 9 класи;
- німецьку – 5 – 11 класи.
Педагогічний колектив школи – це 23 педагогічних працівників та 2 асистенти вчителя в інклюзивних класах.
З них: 1 – має звання «учитель-методист», 1 - «Старший учитель». 48% вчителів мають стаж роботи понад 20 років , 8% вчителів – до 10 років. Якісний склад педагогічних працівників :
- спеціаліст вищої категорії – 8 ( 32 %);
- спеціаліст І категорії – 13 ( 52 %);
- спеціаліст ІІ категорії – 1 ( 4 %);
- спеціаліст – 3 ( 12 %).
Педагогів пенсійного віку – 4 осіб.
Індекс та повна поштова адреса: 81485, вул. Центральна 24а,
с. Монастирець, Самбірський район, Львівська область.
E-mail: monastirecschool@gmail.com
З метою задоволення особистісних потреб учнів, їх самореалізації та самовдосконалення, створення оптимальних умов для розвитку індивідуальних можливостей та творчих здібностей в школі організовано роботу 5 гуртків різних напрямків.
Головна мета і завдання школи – забезпечення оптимального функціонування школи, як цілісної соціально-педагогічної системи, створення умови для ефективної діяльності всіх підсистем.
Діяльність педагогічного колективу школи за своїм змістом і результативністю спрямована на реалізацію мети у справі навчання та виховання підростаючого покоління, реалізацію чітко визначених принципів організації методичної роботи, на основі яких здійснюється системно-культурний підхід до вдосконалення особистості вчителя, розвитку його творчого потенціалу, спрямованого на реалізацію освітніх завдань в освітньому процесі.